IxStep.ru Все о дизайне и его хистростях!

Поиск по сайту
Навигация
Наш опрос
Нужен ли нам форум?
Да, конечно!
Нет. не надо.
Без понятия.
Хм... А что это?

Веселушки
Продам телевизор в комплекте, кроме трубки (за вознаграждение).

Популярные новости
Oriental Fans
Oriental Fans

Oriental FansТри различных веера, 500x40 ...
Wave backgrounds
Wave backgrounds

Растровые фоны 5 JPG | 300-500 DPI | Ра ...
Создаем гладко-сияющую панель навигации
Создаем гладко-сияющую панель навигации

Вот такую стильную панельку навигаци ...
Коллекция часов - сток фото
Коллекция часов - сток фото

Огромная коллекция часов от классики до ...
Grunge Paper Textures
Grunge Paper Textures

7 HQ JPG | 3264x2448 | 41 Mb
HIp Hop models
HIp Hop models

11 jpg | Up to 4400*4110 pix | 300 dpi | ...
Vector flourishes and wild curves
Vector flourishes and wild curves

Vector flourishes and wild curvesАрхив с ...
Older People High Res - 300 dpi
Older People High Res - 300 dpi

Older People High Res - 300 dpi / Старые ...
Darwin - Pavlov High Res - 300 dpi
Darwin - Pavlov High Res - 300 dpi

Darwin - Pavlov High Res - 300 dpi / Дар ...
Рамки для фото - Поцелую Дед Мороза
Рамки для фото - Поцелую Дед Мороза

Рамки для фото - Поцелую Дед Мороза ...

PhotoshopGnomon Global Illumination: Exteriors (VRay lighting technique for 3ds max)

 

 

 

 

|DF|1,53|GB|

In this lecture on the subject of Global Illumination lighting techniques, Christopher Nichols discusses the subject of exterior lighting. This DVD covers a general introduction to the principles of Global Illumination, which are essential to the understanding of this specialized form of lighting. While the series primarily uses V-Ray as the render engine in a 3ds Max environment, those using other GI renderers will also benefit from the conceptual techniques described. From the general concepts of reflected specular and diffuse light, to sky lights and image based lighting with HDRIs, Christopher shows how to light scenes using real world lighting in a fully reflective environment. He also demonstrates how to tackle the issues of animation by finding the most optimal way to bake lighting for exterior sets. This series is geared toward the CG artist that already has an intermediate understanding of direct lighting and is making the transition to GI lighting.

Over 3 hours of lecture.

Chapters:
01: It Is All About Reflection
02: Methods of Producing Diffuse Scatter
03: Environment Light
04: Image Based Lighting
05: Lighting an Exterior Scene
06: Changing the Mood
07: The Problem with Animation
08: Animation for Large Scenes



|DF|1,53|GB|


Download:
http://depositfiles.com/ru/folders/SQQPUHMM4



-Человек может долго жить на деньги, которых ждет. (Уильям Фолкнер)

Опубликовал music, 16 мая 2009 | Комментировать (0) | Печать
 (голосов: 0)

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.